[ Startseite  >>  Inhalt  >>  Grundlagen  >>  Kap. 1  >>  Schriftfassung zu T27 ]

Germanistische Sprachwissenschaft

 

Schriftfassung
zum Tonbeispiel T27

Oberbairisch: Erzählung einer Marktfrau

(nachgesprochen von Sprecherin ???)

I hab nix gege die Norddeitschn. I war zwar immer nur für Kurzbesuche in Norddeitschland, aber bin jed’s Mal recht herzlich aufg’nomme worn. Do in München lebt mein obgeschloss’ne Cliquen. Do is schwer für ein Außenstehenden nei zum komme. In Norddeitschland hob i des so nit erlebt.

Die Norddeitschn ko ma sofort von de Bayern unterscheiden, wenn sie an mein Stand komme.

Sie nehme zum Beispiel a Glas mit Meerrettich in d´Hand und sogn, „okay, des mecht i.“ Die Bayern nehmen’s in d’Hand, schaugn ’s o, stelln’s wieder hie und sogn „I wollt’s nur ama oschaun.“

  Quelle: ???Fenster schließen ]